tirsdag 3. august 2010

Tja,hva skal man si

Nå som jeg går sykmeldt er det en ting jeg har prioritert utenom ungene,å det er strikkekafen på tirsdager. Det har vært det store høydepunktet og målet for uka. Jeg har vært der stortsett hver tirsdag siden før jul,å formen har vel vært så som så til tider. Merkelig nok greier man delvis å kose seg også på de mindre gode dagene. Å damene har vært så hyggelige å hentet meg på de dagene jeg ikke greide å gå selv.
På strikkekafen har vi kost oss,å vi trenger ikke å snakke om sykdom hele tiden. Det er så godt å komme dit å slippe å fortelle hvordan man har det akkurat nå.

 Man blir litt lei av det spørsmålet når man ikke har noe fornuftig å si. For hvordan går det egentlig med meg? Jeg vet jo ikke det selv engang,så hvordan skal jeg kunne fortelle andre om det. Så svaret er kort og godt: "Det humper og går"

I natt sov jeg som et lite barn. Lenge siden jeg har sovet så tungt,så lenge. Kom meg ikke opp før 10.30 i dag,enda klokka ringte 9.00 som jeg har satt meg selv som mål.
Var oppe å vaket et par timer,før jeg tusslett opp å fant senga igjen. Har ikke hatt så voldsomme smerter i dag,det har  vært mer en "slow motion dag" hvor jeg bare vil sove,sove,sove
Hodepinen og lys og lyd har vært det verste i dag. Noe smerter i muskler(over armer og lår) og ledd(ankler,fingre,albu) Mye prikking.

Det var litt nedtur at denne dagen kom i dag altså. Damene hadde avtalt å ta strikknga i byen i dag. Vi skulle møtes på historisk marked og avslutte på Grenaderen. Jeg vet at om jeg hadde dratt på en god dag,så hadde det blitt utrolig slitsomt,så jeg skjønnte jo fort at det ble helt uaktuelt i dag.

Jeg blir dårlig når jeg er på plasser med mye folk,spesielt om det forventes(eller jeg selv tror det forventes) at jeg skal være sosial. Jeg prater mye mindre nå enn før,rett og slett fordi at det tapper meg så mye for krefter. Å sitte i telefonen lengre en noen mittutter tar livet av meg,men jeg kan jo ikke bare avvise de som ringer heller;-)

Matmessig er jeg skikkelig lysten på noe godt,men jeg skal ikke sprekke i kveld heller. Så det så.
Skrittelleren står på 985 skritt,å det syns jeg er bra for en slik slaraffen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar