mandag 23. august 2010

Endelig kom dagen jeg har ventet på

Huff det høres jo helt forferdelig ut,men jeg har faktisk ventet på at skolen skulle starte igjen. Å gå hjemme med 3 skoleunger i 9 uker,det kan vel ta knekken på noen å en hver egentlig. Ekstra ille ble det i år ettersom formen ikke er noe å skryte av.

Jeg har sett for meg late formiddager helt alene. Mmmmm....det har hørtes ut som en drøm i hele sommer,å sannelig ble det bare med en drøm i dag også.

Måtte opp tidlig å følge ungene. 2.klassingen gråt sine modige tårer så det var ikke annet å gjøre ennå sitte litt på skolen med henne. Så var det 1 åringen som skulle på kontrolltime til legen kl.12,å skolen var ferdig 13,å da måtte jeg være tilbake for å hente de. Phju,blei jo svett bare av tanken på at jeg skulle rekke noe. Det er ikke så lett  overholde tidspunkt fortiden,men vi kom oss på skolen til 9, å Kenneth kjørte oss ned til byen så vi rakk legen kl.12, å sannelig kom jeg meg på skolen til 13 også.

Det var godt å komme hjem å puste da. 9åringen hadde selvfølgelig med seg 2 jenter hjem,å man sier ikke nei,det passer ikke i dag da altså. Var jo tross alt første dagen etter ferien.

Har ikke hadd noen smerter i kroppen i dag. Juhu!!!! men svimmel,kvalm og utmattelse,sår hals og hjerteklapp har jeg jo hadd. Å det er ikke rart med den maraton dagen som ble i dag.

I morgen blir det roligere tider. Da har jeg planer om den ukentlige Baglestrikke dagen. Det ser jeg frem til:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar