onsdag 4. august 2010

Gleffse mammaen er tilbake igjen

Huff og huff for en elendig dag. Jeg kom meg ikke opp før 10.20 i dag, å etter 1,5time med gleffsing måtte jeg bare finne senga mi igjen. Stakkars ungene og Kenneth når jeg setter igang. Jeg eksploderer for små ting,men for meg er det helt uholdbart når "masinga" starter på en slik dag. Jeg ser så frem til at ungene starter på skolen igjen,så jeg får litt fred.
Ørene har en konstant utover buling,det kjennes ut som tromhinna sprekker når som hels.

Etter 2,5time med søvn var jeg noe bedre,men det satt fortsatt litt i. Håndleddene fungerer supert igjen,å jeg fikk heklet litt på noen ballerinatøffler og ei lue. Det er verre med anklene,de svikter rett som det er,å det er så grufult vondt når det strekker i.

Jeg begynnte å lage middag,men husket ikke hvor mye spagetthi vi bruker. Eneste jeg husker er at vi tar litt mer enn vi tror vi trenger. Å ettersom jeg trodde litt feil i dag,så endte vi opp med mengder av spagetthi;-) Jeg blir så frustrert når hjernen kortslutter,men heldigvis greide jeg å se det humoristiske i det. Både Kenneth og ungene reagerte jo på den enorme mengden med mat;-)

Hukommelse og logikk er noe jeg sliter med på dårlige dager. Så jeg har tatt zalo i vaffelrøra, glemt diverse passord, ikke forstått hvordan jeg skulle få på meg Bh`n, eller hvordan jeg legger opp masker på strikketøyet, gått inn i dusjen og ut igjen å trodd at jeg var ferdig å dusje,men kunne ikke skjønne hvordan jeg hadde blitt tørr alerede. Glemmer ord og bytter om ord i settninger,så alt blir bare tull.
Noe av alle mine rariteter greier jeg å se humoristisk på,men flest gannger blir jeg irritert over at jeg ikke funker normalt lengre.

Nå i ettermiddag greide jeg sannelig å gå ut på platten,å lukte litt på rosene mine. Mmmm....deilig ja

Ikke noe problem å holde seg unna søtsaker. Normalt så sprekker jeg innen onsdag;-) Så dette lover bra. Vanskelig å spise nok mat når man soverover x antall måltider,men,men
Skritt telleren står på 1025

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar