tirsdag 31. august 2010

For en strålende dag

Jeg våknet uten klokka i dag,å fant frem spikermatta og den nye cd`n jeg kjøpte for leden. I dag følte jeg meg i form til å sette på den. Det ble 15min med avslapping,å jeg kjente at jeg nesten holdt på å sovne igjen,å da var det bare å stå opp. Det gikk som en lek.

Å i dag kunne jeg gå ned trappa uten å ha vondt i anklene og lårene. Det her måtte jo bare bli en bra dag.

Pusle litt rundt i heimen med litt husarbeid,å hastet ut til bussen, for i dag var det dagen for å treffe strikke damene igjen. Jeg var spendt på hvor lenge jeg orket å sitte der i dag,men stoppet tanken før den fikk tenkt så mye på det. Jeg prøvde heller å tenke på hvor hyggelig det skulle bli,å ikke enn om jeg blir dårlig å må dra hjem igjen?

Jeg har vel aldri følt meg så fin form som jeg gjorde i dag,det var et par ganger at jeg kjente kvalmen og de svarte flekkene kom forran øynene,men så fort jeg fikk tenkt på noe annet så gikk det forbausende fort over. Jeg var jo selvfølgelig stupings når Kenneth kom å hentet meg,men det er jo ikke til å unngå da.

Jeg har rett og slett kost meg i hele dag. Ungene har vært mye roligere i dag,å det er vel fordi at jeg har hatt mer tålmodighet til å se og høre de også. Jeg har ikke hatt noen gleffse utbrudd,å bare det er jo strålende.

Jeg takler dårlig smerten,å det må jeg gjøre noe med. Så lenge det bare er smerter i fingrene og skuldrene går det bra.

I morgen skal jeg til legen igjen,å er spent på hva han har å si.

2 kommentarer:

  1. Så bra at du har hatt en strålende dag!
    Ha en fortsatt fin kveld å lykke t me legetimen
    i mårra:-)

    SvarSlett
  2. Dette var koselig lesning :) Tankens kraft er virkelig ikke til å kimse av! :)

    SvarSlett