tirsdag 24. august 2010

Hvem har kjørt over meg mens jeg sov?

Jeg gikk å la meg forholdsvis i grei form i går,sov som en stein i natt,å våknet så mørbanka. Jeg var mye mer sliten når jeg skulle stå opp enn jeg har vært på lenge. Hm...merkelige greier det der ja.

Å den såre halsen ser ikke ut til verken å forsvinne eller bli til halsbetennelse. Jeg vet jo at jeg bare må ha det slik akkurat nå,men det gjør meg liksom i enda mer dårlig form. Jeg har hatt skikkelig feberfølelse i dag, termostaten min funker ikke,å jeg har hutret i hele dag,mens resten av familien har løpt rundt i minimalt med klær,har jeg brukt ull,ull og ull.

Det var lite fristende å dra på strikkekafe i dag,men jeg slepte meg av gårde bort til bussen. Jeg bare hang med hodet,å orket ikke se,høre eller tenke. Det ble litt bedre den første timen på Bagle,da var vi kun 3stk som satt der,men vips så var vi blitt 8 da tok det ikke lang tid før jeg pakket vesken å dro. Heldigvis ble jeg kjørt hjem i dag.

Den intense kvalmen og det susete hodet har hengt i i hele dag. Hadde jeg ikke vist bedre,så hadde jeg trodd jeg var gravid. Jeg husker i høst da jeg gikk konstant kvalm og med magesmerter,jeg tok jo den ene graviditetstesten etter den andre. Enda jeg var klar over at det var fysisk umulig at jeg skulle være gravid. Jeg greide jo ikke å finne noen annen grunn til kvalmen.

I morgen ser jeg frem til å bare slappe av. Skulle vel egentlig ha vært på lunsj på jobben,men jeg kvier meg med tanke på at jeg må gå ettersom det ikke er noe særlig bussforbindelse, å for ikke å snakke om alle ungene som er i ekstase å skal fortelle om alt de har gjort og ikke gjort. Det er riktignok turdag for de største i morgen,så det kan jo hende jeg ser anderledes på det i morgen.

2 kommentarer:

  1. Travel dag for dæ i dag. Ønske dæ en god å roli dag i mårra!
    Klæmma:-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg alt godt og håper du kommer deg fort. Fint at du klarer å komme deg ut på strikkekafe, selv om det ikke ble så lenge. Gjør godt å komme seg ut litt og treffe andre. :-)

    SvarSlett