torsdag 5. august 2010

De små øyeblikkene er så deilig

I dag voknet jeg 15min før klokka ringte,så dette så ut som det skulle bli en strålende dag. Lå 30min før jeg kom meg opp,å det er ikke lenge altså. Normalt ligger jeg 1 time før det er noen vits i å prøve å reise seg opp. Virker som kroppen må summe seg litt.

Ettersom jeg var i så fin form droppet jeg dusjen i dag. Ville ikke bruke opp energien min på en dusj,når jeg kunne greie meg med en kattvask. På slike dager er det deilig å bare være til. Formiddagen gikk som en lek,å det var ikke noe problem å ha ungene rundt seg.

Har kost meg med litt hekling i løpet av dagen. Å sannelig så ble lua til 1åringen ferdig også.

Det var litt vanskelig å sitte og se på alt husarbeidet som burde vært gjort,men da gjelder det å bite tennene sammen,å spare krefter en dag til.
 Alikevell måtte jeg brette sammen en dunk med klær. Måtte riktignok ta en pause under veis,men klærne ble i allefall brettet sammen:-)

Jeg kom meg faktisk ut en tur på platten i ettermiddag også. Å det var hyggelig å ha en kaffepause sammen med mannen. Jeg satt ute 1 time,uten å bli sliten:-)
Nå som Kenneth har lagt ungene så har jeg faktisk lyst til å sette meg ute igjen,men er usikker på hvor lurt det er. Vi bor rett ved bilveien,å jeg blir sliten av all den trafikken som kjører forbi. Tror nok det er best at jeg er fornøyd med den timen jeg fikk i dag.

Ser frem til å dra på Valsøya noen dager, der er det så stille og rolig (bortsett fra ørten barn i lek da)

Har ikke hatt lyst på noe søtt i hele tatt i dag, det er lettere enn jeg hadde trodd å bytte ut sjokoladen med kveldsmat.

Ser på skritt telleren at jeg har ikke akkurat holdt meg i ro i dag;-) Den står på 2523

Muskel og leddsmertene har vært borte i hele dag, litt vondt i hodet men det har jeg stortsett hver dag. Noen sier at man blir bedre om det er godt vær,å det har det faktisk vært i dag. Hm....

1 kommentar:

  1. Så bra at du har hatt en god å fin dag!
    Nyt roa å den energigivende natur`n i hælga:-)

    SvarSlett