torsdag 11. november 2010

zzzzzzzz jeg er så trøtt

Kom meg ikke opp før 12 i dag,å da gikk jeg rett i dusjen. Endelig knne jeg bruke energien min på en dusj. Det høres jo helt sykt ut at man ikke greier å dusje hver dag,men slik er det i dårlige perioder.

Det var fantastisk å kjenne vannet på den gyselige kroppen. For man blir jammen meg ekstra skitten av å sove så lenge i en seng. Jeg svetter jo som en gris om natta,å føler meg helt sleip når jeg står opp.

Etter dusjen så orket jeg ikke å kle på meg,så da ble jeg sittende i morgenkåpen en times tid før jeg orket å kle på meg.

Matlysten er så som så for tiden. Finner ikke noe som frister. Å da blir man jo litt slappesen av det også.

Har tulla litt med å finne riktig ord i samtale med Kenneth og ungene i dag,men heldigvis så greier vi å le av det da.

I ettermiddag kom formen snikende å jeg orket å gjøre litt småplukk,men helt på topp var jeg ikke for jeg syns lyden av en kamerat av 5åringen var skikkelig gnellende i ørene mine i ettermiddag. Å jeg syns det var deilig at han dro hjem. På slike dager får man litt dårlig samvittighet da.

Nå har jeg kost meg med litt sokke strikking og tv kikking med lav lyd på vel og merke. Å jeg gleder meg til å sove snart. ZZZZZZZZ er så utrolig trøtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar