søndag 28. november 2010

Hytte helga med familien ble jo riktig så koselig

Ja,jeg skal ikke klage. Både fredagen og lørdagen var jeg i fin form,å vi vaska og rydda på hytta. Det er så koselig når alle bidrar. Å så var det klart for å dra frem julepynten. Å det var nok motivasjonen for de fleste tenker jeg.

Det var skikkelig surt og kaldt på hytta også,så noe ute vær ble det ikke på oss. Jeg hadde så lyst til å ake,men det er for lite snø på oppdal enda. Det er mer snø her enn på fjellet. Merkelige greier altså. Blir suverent den dagen det kommer snø,for da vil jeg ut å ake med ungene.

Merker at kroppen svikter når jeg går ut i kulda. Hofta og kneet var kranglete i helga når vi gikk til og fra bilen og til butikken osv

Men så fort jeg kommer meg inn i varmen igjen går det over. Merkelige greier det der.

Har pyntet huset hjemme også nå, å det kjennes at jeg har stått på litt vel mye i helga,men det er verd det da. Jeg kan jo hvile i morgen når ungene er på skolen og i barnehagen.

I morgen ettermiddag/kveld skal jeg på kurs. Det er et tredagers kurs for slike ME syke da vettdu. Blir interessant ja.
Kursinfo

1 kommentar: