søndag 14. november 2010

Nå begynner jeg å huske hvordan starten med ME var

Jeg ligger jo bare å sover jo. Greier ikke å holde øya åpne. Jeg sto opp med ungene i 6 tiden i går,men så fort mannen sto opp i 9 tiden var det sovetid for meg igjen.
Jeg kom meg ikke opp før 17.30,å det var klart for taco. Etter noen timer var det bare å si god natt igjen for min del. Sukk,jeg greide ikke å stå opp for å ordne til farsdag i dag engang. Stakkars Kenneth måtte lage frokost til meg isteden.

Jeg er helt tom for energi. Orker knapt nok å snakke med familien. Mobilen min har vært på lydløs i flere dager nå,å jeg svarer knapt nok på meldingene som tikker inn. Jeg har ikke krefter til å engasjere meg i noe som helst.

Det begynner å ligne på den andre fasen når jeg ble syk. Jeg bare sov og sov og sov.

Jeg har vurdert å gå til legen å få gjort om sykmeldninga mi,men jeg kommer helt sikkert ikke til å gjøre det. Jeg er ikke den typen som bryter en avtale. Jeg skal ikke på jobb før på tirsdag,så jeg får se hvordan formen blir i morgen. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke skal på jobb i morgen iallfall.

Har hatt mye smerter i albuer,hofter og knær. Å ryggen tåler jo ikke ligge stille i senga i så mange timer i døgnet. Matlysten er skrall,å det kunne jo vært positivt det,men jeg hiver jo innpå søtsaker isteden.

Litt smerter helt nederst i magen,med strålinger nedover lysken. Ellers så er jo hodet på plass igjen da,har ikke hatt hodepine på flere dager. Deilig.

Var å feiret bursdag i ettermiddag,men det var ikke noe særlig for min del. Jeg vurderte å holde meg hjemme,men ettersom jeg ikke ser de så ofte,så var det greit å ta turen.

I morgen blir det nok en hviledag for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar