torsdag 4. november 2010

Har hatt en mye bedre dag i dag

Ja,det skal jo ikke så mye til før en dag blir bedre da;-) Det er snedig hvor lite som skal til før man føler seg så heldig,lykkelig,god form,ja man ser verden med helt andre øyne når man er syk.

Jeg var 2 timer på jobb i dag tidlig,å det er så koselig å møte igjen ungene og foreldrene. De blir så glade av å se meg,å det er jo herlig da. De siste 45min sto jeg på kjøkkenet å kokte grøt,å det var deilig for jeg blir fort sliten av støyet på avdelinga. Det var deilig å trekke seg tilbake med bare noen få barn på kjøkkenet før jeg skulle hjem.

Eller jeg skulle ikke hjem da. Jeg ble hentet for å dra på strikke besøk på Stjørdal. Det var utrolig koselig. Etter noen timer som gikk alt for fort kom jeg hjem til verdens herligste familie.

Vi koste oss sammen i sofaen,å jeg fikk heklet litt med minste frøkna på fanget. Det er så koselig å bare sitte å skravle med ungene,isteden for å farte hit og dit på diverse fritidsaktiviteter. Jeg tror ungene også har godt av å slappe litt av om ettermiddagen,så jeg har ikke dårlig samvittighet for at de ikke går på noe. De har fått prøvd det de har ønsket,men lysten har ikke vært der over lengre tid. Nå begynte 9 åringen på håndball for 2 uker siden,så får vi nå se hvor lenge han orker å henge med.

Jeg har en dundrende hodepine som ikke slipper taket,å den akutte trettheten har vært litt slitsom i ettermiddag. Den intense kvalmen jeg hadde i går,er forsvunnet,så jeg tar det som et tegn på at jeg har greid å roe ned litt iallfall.

I morgen begynner jeg seint på jobb. Å det blir spennende å se hvordan formen blir på ei seinvakt. Jeg tror nok at fom messig så er jeg mye bedre da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar