fredag 26. november 2010

Det humper og går,å nå er det jaggu meg helg igjen

Fysj som tider går. Dagene bare flyr av sted,å jeg rekker ikke å henge med.Merket jo at en liten bedring i starten av uka,å valgte å dra på ukas strikke treff. Det var jo riktig så hyggelig,å jeg hadde ikke noe problemer med å følge med i samtalene. Smerten var jo der selvfølgelig,men jeg greide å skyve den bort slik at jeg fikk det hyggelig i det selskapet jeg var i.

Straffen for å ha det hyggelig kommer etterpå. Å da er det ikke bare nødvendigvis bare dagen etter,men flere dager som blir ødelagt. Jeg blir helt tom i kroppen,det kjennes ut som noen strammer rundt beina og armene mine. Å da greier jeg knapt nok å bevege den kroppsdelen. Det er akkurat som om halve hånda eller foten er lam,kjenner ingen ting i den,å det kreves mye konsentrasjon for å få en bevegelse i den "lamma" delen av kroppen.

Så har vi hodet da som blir fult av sirup. Ja,det er så fult av dritt inni hjernen at den ikke går rundt. Da er det faktisk bedre med de dagene hodet fungerer,men kroppen skrangler.

Vi har hatt noen artige samtaler i heimen her i uka som har gått. Ja,for jeg surrer jo så mye med ord når jeg er sliten. Men jeg kjenner at det er dager der jeg også blir irritert over at jeg ikke greier å finne riktig ord. Jeg skjønner ikke hva som skjer,men det er en kortslutning oppi der til tider.

Ukas blemme denne gangen må være når jeg skulle vaske klær,å slengte klærne inn i dusjen. Skjønte ikke hva jeg dreiv med før jeg ikke fant noe plass å helle såpe pulveret oppi;-)

God helg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar