onsdag 22. september 2010

Slaraffen daffen dag...

Ettersom jeg har våknet før klokka i det siste,så gadd jeg ikke å sette den på til i dag. Å da sov jeg selvfølgelig leeeenge. Sto ikke opp før 10 i dag,å var så daff. Hang bare i sofaen å kikka i veggen et par timer.

Prøvde å få kroppen igang med å rydde i matskapene,men det blei ikke helt som jeg håpet. Jeg fikk ryddet og kastet og spist en del snop,men når jobben var over, så var jeg tilbake i sofaen igjen.

Ja,ja,tenkte jeg....,det blir jo kveldsmat strikking i kveld,å da kommer jeg meg ut og kan fungere helt supert. Beklageligvis ble det avlyst da vertinna ikke følte seg helt i form i dag. Så da ble jeg sittende/liggende her da:-)

Skal strikke litt nå, før jeg tar kveld.
 Enn om jeg i allefall kunne hatt ork til å strikke alle de timene jeg bare er her. Da hadde jeg fått gjort noe, i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar