onsdag 29. september 2010

Jeg dro lykkelig fra legen i dag

Det merkes at jeg har stått opp kl 7 to dager nå. For i dag sov jeg helt til kl.11 Kroppen er ikke vant til å ha så lange dager,så jeg hadde nok godt av å sove lenge.

I samarbeid med legen kom vi frem til at jeg skal friskmeldes i 10% i oktober. Det vil utgjøre 4 timer hver uke. De 4 timene igjen skal fordeles på to dager.
 Ettersom det er 2 planleggingsdager i oktober,så trekkes det fra 12 timer på de to dagene,ettersom jeg kommer til å være med på hele dagene der. Å da har jeg 6timer som jeg skal være på avdeling.

Det er ikke så mye,men jeg er strålende fornøyd. Jeg er skapt for å være aktiv,å da er dette helt fantastisk når jeg kjenner at formen er så bra at jeg ønsker å prøve meg litt i jobb igjen.
Må si jeg ble litt skuffa over arbeidsgiver som syns at aktiv sykmelding hadde passet meg bedre. Fikk en følelse av at aktivt passer bedre for arbeidplassen med tanke på vikar egentlig.
Jeg syns jeg har tatt hensyn til arbeidsplassen også ved at jeg kommer de to første timene på dagen. Så da er det jo bare å sette inn vikar resten av dagen. Vi ble enig til slutt da,så dette skal nok gå bra.

Jeg gleder meg til første arbeidsdag på avdeling den 14oktober.

Jeg fikk også rekvisisjon på fysioterapaut,så jeg skal ta kontakt med noen i morgen å se om jeg får gå 2 dager i uka. Helst de dagene jeg skal på jobb,så har jeg noen dager helt fri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar