onsdag 29. september 2010

oppsummering av september

Ja,da har det jammen meg godt enda en måned av livet. i dag er det legetime igjen,å jeg må ta en oppsumering av måneden som har gått.
Halve måneden har jeg jo vært helt for meg selv i den store verden,å det gjorde fantastisk godt å ikke være kone og mor på heltid.
Jeg kunne slappe av og ta imot behandling i MonteNegro nesten uten dårlig samvittighet. Det gjorde underverker,å resten av måneden gikk fabelaktig bra også.
Jeg føler meg som et nytt menneske akkurat nå. Et menneske som begynner å få igjen det normale livet sitt. Et menneske som sliter seg løs fra den bobble verden jeg har levd i siden desember 09
Det har vært minimalt med ledd og muskelsmerter. Noen dager med hodepine,å noen sove bort dager. Har hatt en del trykk over bihulene og er daglig stiv i skuldre/nakke.

Uke 5: 2 dager ok

Uke 6: 5 dager ok

Uke 7: 6 dager ok

Uke 8: 5 dag ok
 
Ikke rart jeg er overlykkelig. Det må sies at jeg har gitt dager ok,hvor det har blitt bedring utover dagen. Jeg er nemmelig stortsett i storform fra middagstider å utover kveldene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar