søndag 26. september 2010

Den som ikke liker høsten,må virkelig se seg rundt

Jeg har storkost meg med å se på høstfargene på hytta i helga. På bilturen oppover hang jeg i vinduet hele veien. Å kunne ikke få nok av de vakre fargene. Bladene som falt ned og sola som skinte,å nysnø på toppene.
Guriland jeg er så glad i høsten.

Også i dag sto jeg opp seint,å jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor Kenneth. Stakkars mannen min har så mye å gjøre om dagene med ungene og meg. Neste helg håper jeg at trøttheten er borte,å at jeg greier å stå opp med barna.

Har vært en fantastisk god dag i dag. Kun akutt trøtthet som har tatt meg et par ganger. Nakken er stiv,men det har ikke blitt hodepine av det,å da går det jo fint.

Vi var på bursdag til et av tantebarna i dag,å jeg følte meg i stor form. Det var litt rart å ikke kunne spise noe av det som ble servert da. Ikke det at jeg hadde så lyst på noe av det,det var mer det at det var merkelig å sitte i en bursdag uten å putte noe i munnen;-)

Nå skal jeg få hjem mannen,så skal vi kose oss med Mamma Mia filmen i bakgrunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar