mandag 20. september 2010

Første dagen i ny uke etter hjemkomsten

Dagen i dag har vært helt strålende. Hadde satt klokka på til 9,men ettersom mannen i huset hadde tidlivakt ble det mye inn og ut av rommet med de 3 skolebarna som måtte klare seg selv på morgen kvisten. Det endte med at jeg sto opp mye tidligere enn jeg hadde tenkt,men pytt sann. Så lenge formen er fin var ikke det noe problem.

Brukte mye tid på dataen får å oppdatere meg litt etter turen,å det kjentes at data ikke er det helt store,så her må jeg være flinkere fremover, å kutte ned på data bruken.

Tusslett meg en tur ut,å gikk innom 3T for å hente den nye timeplanen. Ikke det at jeg har noen tro på at jeg kan åpne kortet mitt der riktig enda,men hadde lyst på en liten lufte tur. Gikk på butikken å handlett middag,å var hjemme igjen før 12.00 Deilig,deilig...

Fikk støvsugd og ryddet litt småtteri før middagslaginga. Å på ettermiddagen fikk vi kaffe besøk.

Jeg har storkost meg den første dagen i uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar