lørdag 2. oktober 2010

For en strålende dag

Ja,hva skal jeg si. Jeg bobler av glede i dag. Endelig kom vi oss ut på tur som en ordentlig familie. Dette er noe jeg har savnet veldig de 9mnd jeg har vært syk. Ettersom jeg har vært i fin form en måneds tid nå så tok vi sjansen på en skogstur. Det var ikke bare ungene som synes det var hyggelig med en mamma i fin form,også Kenneth har kost seg veldig etter at jeg kom hjem fra behandling.

Om du vil se flere bilder fra skogsturen så finner du dem her.

Resten av dagen har også godt som en lek. Anklene gikk seg til,mens fingrene fortsatt er stiv som noen stokker. Nakken og skuldrene har vært ganske så smertefri i dag. Det har rett og slett vært en drømmedag.

Ble litt akutt trøtt i ettermiddag,å det er noe som kommer med jevne mellomrom hver dag. Kan sitte å duppe av litt i sofaen eller bilen. Litt flaut når jeg er sammen med folk,men,men,så lenge jeg ikke snorker så går det vel bra;-)

1 kommentar:

  1. Så kjekt å høre at du er i så god form at du klarer å gå tur med familien. :-)
    Tenker på deg.

    SvarSlett