mandag 11. april 2011

topp form ble det ikke,men grei nok til å pussle litt i heimen

Pang våken 8.15,å har ikke hørt noe fra morgenfuglene her i huset i dag. Så da har jeg nok sovet godt ja.
Jeg har så dårlig matlyst for tiden,å sliter med å få i meg nok mat. Å er redd jeg blir sliten av den grunn også.
Koste meg med avisa sammen med Sebastian i dag. Han var ikke helt i topp form så han ble hjemme fra skolen. Tror vi satt 20min ved frokostbordet sammen i dag,hyggelig ja.

Litt strikketid ble det på meg i dag,for hendene mine er mye bedre. Kjenner at det er noe i venstre albue,men det går fint.

Knærne er ikke helt på plass når jeg går,men mye,mye bedre,å jeg går mer normalt i dag.

Fikk støvsugd og små ryddet litt i dag,mens Sebastian sto og brettet en stamp med klær. Det blei da riktig så fint her til slutt. Litt kjekt å få gjort litt små pussling i heimen innimellom også. Å man får jo så mye energi av å ha det ryddig rundt seg.

Det var en unge i barnehagen til Kenneth som ikke ble hentet før stengetid i dag,så jeg tok med meg guttungen opp hit så Kenneth rakk å hente Selma og Vetle i barnehagen. Det var riktig så hyggelig å være  "på jobb" de 30 min sammen guttungen. Jeg savner jobben min veldig,å ser fram til å begynne på igjen....en dag. Jeg vet bare ikke når:-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar