lørdag 12. mars 2011

Spratt opp kl. 8

Jeg var lys våken når jeg våknet i dag. Jeg spratt opp som en hvilken som helst vanlig person. Det var så deilig. Jeg kjente, at i dag skulle jeg virkelig få kose meg. Det er en herlig følelse det.

Har kost meg med masse kreativitet,å det har vært en drøm å være sammen med ungene. Aurora hadde hockeycup i formiddag,men den sto jeg over da. Vil ikke slite meg ut før skidagen i morgen.

Vetle har vært i bursdag,å det var stas. Han har hatt nedtelling siden han fikk invitasjon,å "bursdags klær`n" la ham fram allerede på fredagsmorgen. Artig.

Jeg har vært å handlet på Stoff og stil,så nå har jeg masse å pusle med når formen tilsier at jeg må være innendørs.

Nå sitter jeg og grubler på om jeg skal hive meg med på blåtur med jobben til helga. Er så usikker på om det er verdt det. Har utrolig lyst da <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar