torsdag 31. mars 2011

Jeg fikk meg en liten tankevekker i kveld

Vi var på bursdag til tantebarnet mitt i dag,å da vi dro,sa jeg til svigrinna mi at de måtte gjerne ta seg en tur.

Ja,hun hadde tenkt på det flere ganger,men kviet seg pga formen min.

Så kanskje det er flere som tenker som hun,for det er blitt merkbart mye mindre besøk på oss etter at jeg ble syk. Å det syns jeg er fryktelig trist, for om jeg er i dårlig form, så er det fortsatt 6 stk i familien som kan glede seg over å få besøk.
Jeg kan jo bare gå opp å legge meg om formen er så dårlig,men stortsett så greier jeg jo å gjennomføre et besøk uten noen store problem.

Det er lettere å taimot besøk enn å dra på besøk selv faktisk.

Tusen takk Anja for at du gjorde meg oppmerksom på dette. Å som jeg sa til deg,dere kan komme når som helst;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar