søndag 13. mars 2011

En innholdsrik dag

Kan vel ikke si at jeg spratt opp i dag. Våknet 7.30,å var sååå mørbanka i kroppen. Kom meg utav senga rimelig kjapt ettersom beina var i fin form.Det var verre med armene,de var tunge,å det var vondt å røre på dem,men de trengte jeg jo ikke for å komme meg ned trappa,så det gikk så greit så;-)

Kenneth laget en deilig frokost med nystekte rundstykker,mmmmm,viktig å fylle på med mat og drikke før man legger ut på langtur.
Klokken 9.05 kjørte vi opp til Granåsen for å få med oss barnas skidag. Det er årets store høydepunkt,så det må vi få til. Jeg har også gledet meg i flere dager til i dag,syns det er så stas å se de håpefulle kose seg i marka.

I fjor karret jeg meg opp også,men da gikk jeg kun fra bilen og opp til plassen og ned igjen. Jeg var mer eller mindre sengeliggende i 3uker etterpå. Det var helt forferdelig,å jeg hadde den dagen i minnet når vi tusslett opp på stadion. Jeg skal ikke bli så dårlig denne gangen.

De største gikk med Kenneth,å jeg gikk med Selma. Det var hennes andre skirenn,å jeg må si jeg var spent. Heldigvis så gikk hun hele veien selv,det var nok å holde henne i hånda når det ble litt mye folk rundt henne.



Løypa var på 200m, å det var akkurat passe for små barneføtter og en sliten mor. Vi satte oss ned like utenfor målområdet å ventet på resten. Selma kunne kose seg med alskens godsaker fra premiesekken sin.



Så kjørte vi hjem,å tok en dusj på hele hurven,før turen gikk til Egon i Tyholdt tårnet. Var jeg ikke svimmel og uvel fra før så ble jeg det iallfall nå,men ettersom en av premiene i sekken var gratis barnemeny var det bare å ta heisen opp( å nyte utsikten)







Kaffe og kake fikk vi servert til besteforeldrene på Lade. Phju....det var litt av en dag.,men jeg føler meg forbausende bra. Har jo hatt en del runder i løpet av dagen hvor jeg har måtte tatt en liten timeout,men jeg kommer meg ganske fort igjen. Å det er deilig det.

Jeg har tilog med meldt meg på blåtur med jobben til helga. Skrekk og gru,det skal bli noe det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar