mandag 14. mars 2011

Jeg tror jeg merker litt framgang

Ja,det er ikke lett å vite egentlig om det er noen fremgang eller om jeg bare er i fin form akkurat nå.
Etter en nedtur,så blir formen bedre,men om den er noe bedre enn før nedturen er uvisst,men jeg tror faktisk at den er det.

Jeg syns jeg kommer meg mye fortere tilbake til der jeg var, enn tidligere. Det virker som om kroppen har skjønt hvordan den skal lade seg opp igjen. Problemet er at den ikke har skjønt at det er leeeeenge til jeg blir full lada. Det tror at jeg er på topp,å slutter å lade etterpå.

Ja,ja,det kommer nok etterhvert. Nå må jeg bare nyte det at jeg slipper å ligge i flere dager etter å ha tatt en dusj.

I dag var jeg opp kl.7 Det er jo den do turen da vettdu,å så lenge ungene er våkne kommer jeg meg ikke i seng igjen. Å når de har gått kl.8 så er det liksom for sent å gå å legge seg også.

Jeg tusslett opp på butikken i dag,å handlet middag. Det er det lenge siden jeg har gjort,å det var så deilig å få litt sol i fjeset og luft til hodet.

Det ble spinatgrateng her i dag. Det er noe som ungene liker godt ja. Det luktet hvitløk i hele huset.
Mmmmmm

Selma fikk ikke av seg yttertøyet fortnok når hun kjent lukta av mat.

Ei skikkelig grønn gugge som smaker himmelsk.


Jeg har hatt en fin dag i dag,å har planer om en like strålende dag i morgen.

2 kommentarer:

  1. Har lest litt rundt i bloggen din og blir helt rørt i hjertet, vet akkurat hvordan du har det... *varm klem* :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Spinatgrateng høres nydelig!
    Jeg har opplevd at det faktisk går litt raskere å komme tilbake til 'normaldårligformen',som er litt bedre en den var før. Den er ikke optimal, men den gjør alt litt bedre likevel! Håper det er slik for deg også! Krysser fingre og ønsker at du får mest gode dager. Aller helst alle! klem

    SvarSlett