fredag 11. februar 2011

Koselig å se gjengen på jobb igjen

Ja,nå er det ikke så lenge siden vi hadde planleggingsdag,men formen min var bedre i dag. Å da er det mye hyggeligere å treffe folk også.

Det var litt så som så å stå opp i dag,men jeg hadde bestemt meg for å sitte på med Kenneth når han skulle til tannlegen i formiddag. Å lurt var det,for ellers så hadde jeg nok valgt å bli hjemme.

Jeg satt på pauserommet i 2,5time å bare prata og strikka litt med gjengen. Det var hyggelig det,å jeg ser frem til å bli så bra at jeg kan stikke innom litt jevnere.

Jeg har hatt lyst til å gjøre 100ting i kveld,men har ikke fått gjort noe som helst. Det er så typisk altså. Begynner på noe,men greier ikke å sitte eller stå med det lengre enn toppen 5min,så må jeg ha noe nytt. Litt rastløs,uten å ha ork til å gjøre noe,om man kan si det slik.

I kveld har jeg lagt på nytt sengetøy,så det skal bli utrolig deilig å legge seg i dag. I morgen er det hockey cup til Aurora,å det blir spennende. Jeg satser på å få med meg 2 kamper,men blir det bare 1 så er det greit det også.
Jeg har enda ikke vært å sett på dattera mi som spiller ishockey,så det blir stort. Det har vært ganske sårt å sende henne på trening med faren,farfaren eller venninna si. Jeg føler meg ikke så lykkelig da nei,men i morgen SKAL jeg få det til.

1 kommentar: