fredag 18. februar 2011

Du rykker stadig fram i køen

Hadde ikke fått noe brev fra NAV i dag heller jeg,så Kenneth ba meg om å ringe de igjen. Ring hver dag til det blir i orden sa han.
Hoff,det så jeg litt mørkt på,for jeg er ikke typen som liker å ordne opp i ting for min egen del. Jeg er mye flinkere å ringe å ordne opp på vegne av andre.

Jeg spurte etter saksbehandleren som vanlig,men heller ikke i dag var hun tilgjengelig. Damen i andre enden lurte på om det var noe hun kunne hjelpe meg med...så jeg la nå ut hele historien...nok engang...

Joda,det ble fattet et vedtak den 14februar,så du vil nok få brevet over helga.
Ja det var det samma brevet som jeg skulle motta etter 1-2dager.

Men,du...sier damen. Har du sjekket kontoen din i dag?
Eeee nei...
Det ser ut som det er satt inn penger i dag skjønner du.
Flott da skal jeg sjekke det nå.

Hærlig!!!! Jeg har fått penger igjen. Å det var på tide. Det merkes at jeg ikke har fått lønn siden 12desember. Med 2SFO plasser og 2 barnehageplasser forsvinner pengene fort.

I dag har jeg plagdes med akutt søvn behov. Det er så trasig for plutselig så blir jeg så trøtt at øya bare detter sammen,å jeg kan ikke annet enn å holde de igjen,til det går ant å åpne de igjen. Det tar et lite 5min,før jeg er tilbake til omverden. Jeg tror ikke at jeg sover,for jeg hører det som skjer rundt meg(tror jeg da)

Bare på en biltur på 1,5time hadde jeg 5 slike akutte søvngreier.

Jeg har vondt i kroppen i dag,det kjennes ut som om leddene er opphovnet. Å det presser på,slik at jeg dovner bort i hendene.

I morgen er en ny dag,å jeg gleder meg til å se solen skinne. Håper det er så varmt at jeg kan ta med meg skinnet ut i solveggen en tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar