onsdag 8. desember 2010

I dag må jeg komme meg på rakfiskaften da

På jobb skal vi ha rakfisk aften i kveld. Jeg liker ikke fisk,men presset meg på allikevel. Jeg vil jo møte resten av folket. De satte opp pinnekjøtt i tillegg på menyen for å ikke ekskludere oss som ikke liker fisk. Jeg liker ikke pinnekjøtt heller jeg...å laget meg en påmeldingsliste for de som kommer men som tar med mat selv:-)

Formen er på samme høyde som i går,men har planer om å gjennomføre den sosiale biten i kveld. Var så lei meg når jeg gikk glipp av juleavslutningen på strikkekafen i går. Det er jo hyggelige mennesker jeg har hatt sååå mye kontakt med det siste året. Det er de som som har gjort det mulig for meg å ha noe å glede meg,se frem til og presse meg til hver eneste uke. Selvfølgelig har jeg ikke vært der hver tirsdag,men det har vært ukas høydepunkt å det jeg har prioritert utover familien.

Jobben, er jobben,å der er det ikke det samme samholdet og drivkraften på folk. Det er en suveren arbeidsplass,å jeg stor trives der. Men merker jo fort at man detter ut når man går sykmeldt,å at man ikke er venninner liksom. Man får beskjed om når det er noe felles sosialt,men ellers så er det ikke så mange som treffes på kveldstid egentlig.

Ja,ja,nå skal jeg iallfall treffe gjengen å gleder meg til det. For å spare på kreftene så sitter jeg på med Kenneth bort til barnehagen når ungene skal hentes. Så slenger jeg meg neppå sofaen på pauserommet til kl. 19  Tror det er en grei plan for dagen i dag.

Så nå er det bare å logge av,å lukke øynene å lade opp til i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar