fredag 17. desember 2010

Etter en god dag,blir det en slow motion dag

Gårsdagen ble helt fantastisk. Jeg hadde jo planer om å tussle en tur ut,men jeg hadde så mye som jeg ville bruke energien min på. Å turen ut ble droppet fremfor litt juleforbredelser.

Jeg laget karameller, mint kuler og ris sjokolade. Til kvelds bakte ungene ørten brett med pepperkaker,å det ble jo litt organisering av det.

Jeg hadde rett og slett en fantastisk dag,å da er det vanskelig å stoppe et par timer før det kroppen tvinger deg til.

Å,det fikk jeg jo kjenne på kroppen i dag da. Mye smerter og en skikkelig slow motion dag. Hodet er fullt av sirup,å ting går trekt. Prater mye tøys,å finner ikke riktige ord. Merket egentlig det alerede i går kveld ,at det var vanskelig å føre en samtale.

Det gjorde ikke noe bedre på formen at 2åringen våknet med diaré og oppkast heller. Mannen hadde tidligvakt,så det var bare å stå opp med snuppa.
 Heldigvis kom mannen hjem til lunsj,å tok ansvar for resten av dagen.

Nå er det ikke lenge før jeg må finne senga for jeg er så innmari trøtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar