torsdag 9. desember 2010

Dritt lei av å ta smertestillende som ikke funker

I dag fikk jeg mannen til å dra på apoteket å kjøpe noe annet enn paracet og pinex. De funker jo ikke allikevel. Kan jo ikke holde på å ta 4-6 tabletter hver dag,bare for at man skal greie å ta seg en dusj,eller se frsik og rask ut når man skal treffe folk.

Det har vært et ork i dag. Kom meg ikke opp av senga før 12. Kroppen var skikkelig mørbanka,å det kjentes ut som jeg ikke greide å røre på kroppen. Ja,det her er takka for at man tok seg et par timer ut i går kveld.

Kvikner til litt innimellom,men det varer maks en times tid,så er jeg helt skutt igjen. Jeg er helt tom for energi,å kroppen føles tung. Er kvalm,har hodepine,hjerteklapp,og et groggy syn. Lyset er sterkt i dag også,å det er ikke noe kjekt å sitte ved dataen. Null strikking har det også vært. Bare det i seg selv er jo et dårlig tegn. He,he...

Fordelen er at jeg mest sannsynlig bare kan bli bedre i morgen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar