mandag 13. desember 2010

Helga fløy av sted.

Vi reiste på hytta på fredagen. 5åringen hadde vunnet en dag i badeland på Oppdal,å vi kunne ikke la den muligheten gå fra oss.

Vi var i badeland i 1,5 time tenker jeg,å da var jeg så ferdig at jeg var redd jeg ikke skulle greie å dusje meg selv og jentene. Jeg var så skjelven,å trøtt,å hadde ikkeno krefter igjen i hender og føtter. Men du verden så gøy det var å gjøre noe sammen med hele familien igjen. Man kan presse seg ganske langt ved å gjøre noe hyggelig. Så det er vel viktig å ikke gjøre noe hyggelig hver dag;-) Da må det jo bare si bom stopp en dag.

Nei,man får ta det litt smått,å heller nyte det man greier maks.
 Fra det å bare greie å ha ungene rundt meg på stua i en time ,til å være med de i badeland er jo helt fantastisk.

Vi hopper lett over søndagen da,for de fleste kan vel tenke seg til hvordan den ble?

I dag har vi vært å kikka på Lucia toget i barnehagen.Det var 5åringen sin tur til å gå i toget i år,å da er det klart vimå stille opp. Det var mange stolte og spente unger i det toget ja.

Etterpå måtte vi rase av sted til legekontoret. Der ble det tatt en hel haug med blodprøver. Det var så mange glass som skulle fylles,at damen spurte meg pent om jeg kunne legge meg ned. Hun var nok redd jeg skulle besvime. Å jammen var det godt å legge seg ned,for jeg har jo et groggy syn og et hode som snurrer fra før. Å at jeg måtte komme fastene til prøvetaking gjorde heller ikke ting lettere.

Fikk nå tatt det de skulle,å mannen kjørte meg hjem. Nå blir det slaraffen, daffen liv resten av dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar