mandag 16. august 2010

Ny uke og nye muligheter...,eller nye utfordringer...

Jeg ble vekket av Kenneth da han måtte kjøre 4åringen i barnehagen. Da var det bare å stå opp til 1 åringen som jeg skulle bestille legetime til i dag. Hun har hatt utslett nå i 14 dager,å det bare sprer seg. Kenneth var med henne på legevakta på onsdag,å fikk en krem,men den funket ikke.

Så når hjerteklappen hadde roet seg ned litt,var det bare å stå opp. Jeg var helt mørbanket etter altfor store belastninger i forrige uke. Jeg grudde meg til en dag med snuppa,men jeg hadde ikke noe valg. Fikk legetime til 10.45 Å pga.sommerruta på bussenmåtte jeg ta bussen 9.45,eller hadde jeg kommet 5min forsent til timen.
Jeg var kvalm og uvell på bussturen,å det prikket forran øynene,så hodepinen var ikke langt unna nå.

Jeg ble sittende å vente umenneskelg lenge på legen, å jeg var på gråten flere ganger over at det tok så ang tid. Jeg var så sliten,å det var så tussig å passe på propellen som lekte på venterommet. Jeg var sikker på at jeg var av glemt av legen,men så slo tanken meg...Har jeg kunne glemt klokkeslettet som dama på tlf gav meg?

Å jo da,det stemte det,jeg hadde glemt hva dama sa,å bare tatt bussen til legen på min dårlige husk.

Legen kunne ikke finne ut hva det var,så han ønsket å få henne inn til en hudlege. Han ringte ned til byen,men fikk beskjed om at det var ikke ledig time før  morgen. Heldigvis har jeg verdens beste lege,så han spurte om å få prate med legen isteden,å sannelig fikk vi komme inn om 2 timer ca.

Det var lykke på jord at jeg slapp en byrunde til i morgen,men jeg skjønte jo at en runde på iallfall 3 timer ekstra med lillesnupp ville ta livet av meg. Så jeg ringte 13åringen å fikk han nedover til byen. Han måtte rett og slette være der for å hjelpe meg. Jeg var redd jeg skulle besvime,å fortalte ham hva han skulle gjøre om det skjedde. Han var også flink med lille tuppa de ekstra timene i byen.

Vi fikk en ny krem som skal prøves ut,så blir det en ny time til hudlegen på mandag.

Jeg har hatt mye mindre leddsmerter i dag,å jeg lurer fælt på om det kan ha noe med det varme været å gjøre. Er det noe i det,så vil jeg få en fin uke etter værmeldinga å dømme:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar