onsdag 25. august 2010

I dag har jeg fått maksimalt med energipåfyll

Onsdager blir nok en dag jeg bare må venne meg til å stå opp tidlig. Ungene har turdag,å da er det tid for varm saft eller kakao fremover nå. Jeg kan jo ikke la de ordne med kokende vann selv,så da må jeg opp i rett tid.

Jeg var ganske så omtåket i dag,å jeg soste bare rundt på kjøkkenet,mistet ned ting,å var helt uttafor. Men alikevell merket jeg at jeg var i mye bedre form enn i går.

I dag er det logikken og hukommelsen som har fått det,så isteden for å hente meg en kopp på kjøkkenet å fylle den med kaffe,tok jeg den med på badet,å fyllte den med vann.
Gikk i dusjen,å tok såpa i håret,å syns det var så rar konsistens i håret.Å det var jo ikke noe rart når jeg hadde glemt å sette på dusjen. Det er ikke lett å vaske et hår som er tørt;-)

Blei hentet i dag,så jeg fikk meg en lufte tur. Et koselig lite strikketreff var midt i blinken for meg,da kunne jeg slappe av å fylle på med energi.

Kvelden ble avsluttet på Tupperware party til en kollega,å vi var bare 4stk så det var også en ny dose med påfyll.

Slike dager er gull verdt. Det passer meg mye bedre med en liten gruppe,enn å komme på jobb med ørten barn og voksne. Det hadde tappet meg for mer energi enn det hadde fyllt på desverre,så da var valget enkelt i dag. Håper på flere slike innvitasjoner som kan fylle på energilageret mitt;-)

3 kommentarer:

  1. Det er så fint å se når du finner frem til noe som virkelig gjør det godt :)

    SvarSlett
  2. Hahaha, kjenner meg så igjen i disse distre tingene man plutselig oppdager at man gjør. Har selv prøvd å dusje uten vann, det gikk heller dårlig. Eller helt vannet til kaffetrakteren i trakten i stedet for i beholderen, så alt vannet fosset ut *klaskepanne* Greit å kunne le litt av seg selv oppi sånt.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det varmer! Jeg har et håp om å få overskudd til strikkekafe når jeg ikke jobber så "mye" jeg også! Viktg med påfyll! :)

    SvarSlett