søndag 29. august 2010

Lenge siden formen var så dårlig

Ja,nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært så dårlig at jeg ikke har kommet meg opp av senga engang.
Hele fredagen gikk med på å sove,sove og sove.Muskel og leddsmerter til tusen. Det var jammen godt at ungene kom opp på rommet etter skolen,så de fikk hentet tabletter og vann til a mor:-)

Kom oss opp på hytta seint på fredagen,for da begynte jeg å føle meg i grei nok form til en biltur. Vi var vel på hytta rundt 21.30 kanskje.

Lørdagen var ikke så mye bedre,men var oppegående noen timer til å ta i mot besøk av foreldrene mine. Var helt skutt etterpå,å måtte ta kveld.

I dag har jeg følt meg i fin form,ingen ledd smerter,men skuldre og nakke sitter godt i. Å da forplanter det seg selvfølgelig opp tilhode også.

Tok 40min  i saunaen i dag før jeg dro hjem fra hytta. Det var deilig det. Skulle hatt en infra rød sauna her hjemme også. Mmmmmm....

Når vi kom hjem fra hytta kom Kirsti innom å tok seg en kopp te med oss,det var hyggelig da. Slike uventede te besøk er ekstra stas for tiden. Mange velger å holde seg unna,sikkert i frykt for å virke forstyrrende og masete,men det blir man jo bare trist av. Å trist vil jeg jo ikke være. Jeg vil jo nyte hvert ledige sekund. Det er vel ekstra viktig å ta vare på øyeblikkene nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar