onsdag 11. august 2010

En nydelig dag

I dag skjønte jeg ikkeno når jeg våknet over 1 time før klokka. Jeg følte meg helt normal i kropp og hue. Sola skinte å graderstokken sto allerede på 17grader.

Jeg pakket strikkekurven å tusslett ut. Ble hentet av Evy,å vi kjørte oss en tur på Bagle. Vi var 4 damer som satt der noen timer før det dumpet innom 5 stk til. Å det er jo alltid hyggelig, men jeg merket fort at hodet ikke greide å henge med lengre da, Om det var antall damer eller at jeg faktisk hadde vært for lenge ute alerede er ikke godt å vite.

Litt smerter i venstre albu og håndledd,men ikke verre enn at jeg greide å strikke litt. Det er verre nå. Hånda ligger å hviler på armlenet og jeg skriver med en hånd. Det er vondt bare at hånden ligger der,å fingrene er dovnet bort igjen. Hadde håpet at et par tabletter og litt vin skulle gjøre susen,men det ser ikke slik ut nei. Må nok sterkere saker til tenker jeg.

Ja,ja,jeg bør jo ikke klage når det setter seg i hånda. Det er verre om det er i føttene for da kommer jeg meg ingen vei, eller om det kommer i hodet,da får jeg i allefall ikke gjort noe den dagen. Å sose rundt med ull høv er kanskje det værste tror jeg.

Matmessig så går det helt på tryne. Hele uka her har jeg pakket i meg bare ekle ting. Det er jo så fristende der og da vettdu.

Skritt telleren brukte jeg ikke i dag ettersom jeg hadde på skjørt å greier. Er så trasig når den skritt telleren fær og dingler.

I ettermiddag har jeg vært en gleffse mamma, å nabogutten kikka bare rart på meg,men ikke søren om noen av ungene skjønte at det var best å gå ut å leke en tur. Å la mamsen få litt ro. Kenneth skjønnte at hanskulle ta over panekake stekinga da;-)

Håper at jeg får en enda bedre dag i morgen. Å jeg kan ikke få sagt mange nok gang at jeg gleder meg stort til ungene begynner på skolen igjen. Det har desverre tært litt på kreftene med den lange skoleferien ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar