tirsdag 10. august 2010

Bøljan blå

Dette bilde er riktignok ikke fra Trondhjem,men det passet med et båtbilde i dag.

Ja,i dag ble den vanlige strikkekaffen på Bagle flyttet utendørs. Nærmere bestemt på Kirstis seilbåt som ligger i kanalen bak Ravnkloa. Det ble noen koselige timer der ute med litt små regn i lufta å greier. Heldigvis så sto båten i ro,for jeg er som mange vet ikke noe båt menneske. Jeg gynger nok fra før jeg;-)

Før jeg kom til Kirsti så var det noen små æren i byen jeg måtte ta, å det ble mye gåing. Så i dag står telleren på 4600 Hjelpes min!!!! Hvordan blir morgen dagen da tro? Det var ikke noe tussig å gå,men det å være inne på butikker gjorde meg dårligere. Å da jeg gikk inne på Søstrene Grene trodde jeg ikke at jeg skulle komme meg ut derifra. Da var jeg svimmel,fikk hjerteklapp,hodepine,kvalme og svettet som en gris.

Ettersom jeg var så dårlig form i går så glemte jeg helt å fortelle at jeg har gått ned 1,2kg og noen små cm her og der. Så det hjalp virkelig å leggeom kostholdet. Merkelignok har det ikke gått like greit med den nye planen om kosthold i de to dagene her av uka. Å jeg ser jo at om jeg glemmer å spise,så putter jeg i meg søtsaker for å bli fort "mett".

Nå kjennes det ut som en runde til en fysoterapaut hadde vært noe. Er veldig stiv i ryggen,skuldre og nakke,å det kan jeg ikke huske sist jeg var.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar