torsdag 10. mars 2011

Jeg blir så fortvilt

...har prøvd nå i hele uka å fylle ut litt NAV papirer,men jeg får det da ikke til. Jeg ser et tall,men hodet ber meg om å skrive et annet. Det er ikke samkjøring i topplokket og resten av sansene for tiden.

Papirene ser jo ikke ut etter at jeg har vært å klusset så mye feil. Når  kontonr.mitt ble skrevet ned feil to ganger gav jeg opp,å gikk å la meg.
 Jeg var så frustrert,å da blir jeg så lei meg at det var best å legge seg litt. Kenneth måtte dra på foreldresamtale til Aurora,for jeg greide ikke tanken på å sortere mer inntrykk i dag.

Jeg ble med å hentet de to minste i barnehagen i dag,det er så greit å bli med når Kenneth har seinvakt, for da er det så få unger og voksne som er igjen at det er overkommelig med alle som vil prate litt.

Nå håper jeg bare at jeg kommer meg kjapt på plass igjen,for i helga er det både hockey cup og skirenn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar