torsdag 3. mars 2011

Har lekt husmor i dag


Ja,noe må man nå finne på også. Blir jo sprø av å bare sitte og strikke. Men når ikke formen er tilstede for andre ting,så blir det nå slik da. Sofaen er min beste venn fortiden. Her strikker jeg,surfer rundt på nett,drikker kaffe og te. Å gleder meg til å bli frisk nok,ja for det er bare frisk nok jeg trenger å bli.

Så er da spørsmålet frisk nok. Hva er det? Vil du ikke heller bli FRISK? Joda,jeg vil da det,men kanskje er frisk nok greit også?
At jeg er frisk nok til å gjøre noe annet HVER dag isteden for å sitte i sofaen,om det så bare er en time eller to med noe annet. Det ser jeg virkelig fram til ja.

I dag fikk jeg prøvd meg på noe annet. Jeg fikk så lyst til å bake boller. Etter å ha trilla ut 1,5brett var det bare å sette seg ned igjen. Var helt skutt. Hvem skulle vel tro at det å kna en deig og trille noen boller var tussig? Helt sikkert ikke DU,å ikke JEG heller.Enda jeg lever med denne formen hver dag,alikavel kunne jeg ikke forutsi at bollebaking var tungt.

Om sider fikk jeg nå bakt alle bollene,å de ble fantastiskgode. Ja,jeg må innrømme at jeg har smakt. Ja,da,ja,da jeg vet at jeg ikke skal ha hvetemelet eller melka i di bollene.

Har prøvd å tatt en liten høneblund,men det nytter ikke å få sove. Jeg er såååå trøtt,men alikavell ikke trøtt nok til å sovne. Sukk,som jeg ser fram til et par dager med søvn.

2 kommentarer:

  1. Varme tanker og alle gode ønsker sendes deg.
    Ikke tenk på alle "synsere", selv om ordene sårer.
    Ikke alle skjønner at man kan være syk, om man ikke har et bevis, som f.eks en gips, eller krykker.
    Bruk tiden din, som bare Du kan :o)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha.
    Nei,det er ikke lett med alle synserne.Så man må nok bare være sterkere enn synserne, å overhøre deres utsagn.

    SvarSlett