mandag 21. mars 2011

Det fungerer så fint om dagen,

så lenge man ikke legger vekt på onter og plagsomme symptomer. Jeg har jo alltid tenkt at "alt går, å        "det er ikke noe grunn til å klage,for noen har det mye værre enn meg selv."
Det er to fraser som går igjen flere ganger om dagen,å som får meg til å tenke mer positivt. Å er man positiv så greier man så mye mer.

Selvfølgelig greier jeg ikke å være positiv hver dag,men da holder jeg heller senga enn å forsure miljøet mitt. Jeg skjønner ikke hvorfor noen på død og liv skal sitte å snakke om all sin elendighet. Det tapper jo alle for energi,å jeg kan ikke skjønne at man skal få det så mye bedre med seg selv ved å klage heller.

Nei,nyt heller det man greier hver dag,da får man en mye bedre hverdag.

Jeg har fått gjort nesten alt det jeg hadde planer og ønsker om i uka som har gått,å det er deilig. Det gjelder å ikke legge lista for høyt,for da er det lettere å lykkes.

I helga var jeg på blåtur med jobben. Vi endte opp på Karlsgården. Å det var fantastisk å få noen dager i godværet med festlige kollegaer. Det var rett og slett en skikkelig vitamininsprøytning.


1 kommentar:

  1. Gode nyheter :) Håper dette fortsetter! Ha en fin uke :)

    SvarSlett