onsdag 17. november 2010

Jeg gjør nok lurt i holde meg i ro

Jeg merker alerede nå at formen stiger bitte litt igjen. Jeg holder meg unna alle sosiale samennkomster og møter. Nå skal jeg kun holde meg i mitt eget hus,å få formen der den var igjen. Selvfølgelig er det langt fra den formen jeg hadde fra før jeg ble syk,men det får bare være. Så lenge jeg kommer meg dit jeg var for noen uker siden,så er jeg fornøyd(så langt)

Jeg har kost meg med litt sying i heimen i dag. Det går smått,men det er godt å se at man får gjort noe liksom. Å når jeg gjør noe så "glemmer" jeg på et vis at jeg er trøtt. Hadde jeg lagt meg hadde jeg sovnet med engang.

Har fortsatt litt igjen av ryggsmertene,men det er mest start problemer nå. Venstre albue og venstre kne er ikke helt samarbeidsvillig da. Er en lang smerte der uten at jeg bruker kroppsdelene også.

Jeg er strålende fornøyd med dagen i dag.

I dag meldte jeg meg inn i ME foreningen ,den eneste grunnen til det var at for noen dager siden kom jeg over at de som er medlemer der kunne melde seg på et kurs igjennom dem.

HER HAR JEG KLIPT OG LIMT FRA HJEMMESIDEN DERES:

Balansenøkler i Trondheim 29.november-1.desember


Balansenøkler er et kurs for deg som er i ferd med å gjenvinne helse og livslyst etter

sykdom eller andre store belastninger. Dette 3-dagers kurset er spesielt rettet mot

mennesker med CFS/ME. Kurset har som formål å sette i gang gode forandringer

gjennom små forelesninger, lett stående qigong (kinesiske helseøvelser), liggende

meditasjon og avspenning og enkle mentale teknikker. Kursets "nøkleknippe"

inneholder balansenøkler som aksept og forandringsiver, gjøre og være, jeg og du,

innpust og utpust, indre og ytre.



• 29. november – 1. desember 2010, kl 15-19 alle dager, inkludert pause med servering.

• Rica Nidelven hotell Trondheim

• Pris kr 500,- (for medlemmer)

• Påmelding innen 20. november til Norges ME-forening Sør-Trøndelag ved Inger Marie Ekkerhaugen,

inger.marie@trondheim.online.noDenne e-post adressen er beskyttet fra spam bots, du trenger Javascript slått på for å se det evt. tlf. 95 70 34 89

Les kursbrosjyren her om du vil

1 kommentar:

  1. Heia!
    Høres bra ut.
    Ønske dæ lykke t på kurs å en god dag i dag:-)

    SvarSlett