søndag 7. november 2010

I dag fikk jeg sullet litt med mannen

Jeg våknet kl. 8,å greide ikke å ligge lengre enn til 8.20. Da var ryggen så kranglete at jeg måtte opp å gå litt. Det var skikkelig kaldt i stua,å jeg fikk ikke fyr på den forbaska ovnen.
Kokte kaffe,stekte rundstykker og kokte egg,å håpet at mannen skulle kjenne lukta. Han kom nå ned omsider,å han smilte om kapp med sola. Han syns det var så trivelig at jeg hadde stelt istang frokost til kun oss to.

Det var fantastisk deilig,å bare være oss. Huset var helt stille,vi hørte bare akvariet og kjøkkenklokka. Å det høres nesten aldri i vårt hus;-)

Etter en lang frokost,ble det litt snømåking på mannen. Jeg måtte stå over for kroppen er skikkelig skral,men muskel og leddvondt i dag. Jeg koste meg inne isteden å pakket inn litt julegaver. Kjekt åvære ute i god tid.

Så tok vi turen på loppemarked i nærområdet,å jeg skal si vi fikk handlett litt. Både ski,skøyter og spark osv ble med oss hjem.

Middag til svigers passet perfekt som en avslutning på ettermiddagen. Å det var herlig å møte en glad og fornøyd ungeflokk. De ble så glade for å se oss igjen:-)

Det har vært fantastisk deilig å bare sulle sammen med mannen min i dag. Vi trenger noe slike dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar