torsdag 18. november 2010

Ja er det ikke typisk

Nå som jeg har sovet mellom 15 og 18timer i strekk i en uke,så er jeg nå kommet til det stadiet hvor jeg ikke får sove. I natt var vel klokken rundt 3,før jeg sovnet,å opp tidlig i dag. Er jo så stupings og trøtt,men kroppen vil liksom ikke sove. Grrrrrr......

Jeg var så mørbanka når jeg sto opp,men gikk nå i dusjen med det samme. Hadde ikke energi til å klepå meg etterpå,så jeg tok livet på ro med morgenkåpa og litt lesing på nettet.

Etter noen timer med avslapping tok jeg fatt på husarbeidet. Å nå ser det riktig så trivelig ut her,å om formen synker på grunn av jobbinga,så øker gleden av å ha det trivelig rundt seg iallfall.

Kenneth dro fra jobben i dag for å hente ungene tidlig fra barnehagen. Det skulle være foreldrekaffe der,å jeg orker rett og slett ikke å bruke energien min på det. Kenneth hadde seinvakt så for han var det umulig å få det til også.
Faktisk så syns jeg det var riktig så koselig å få kost meg med kun 2 barn her hjemme noen timer før resten kom hjem.

Nå blir det kun sofakos,før jeg legger meg på spikermatta til kvelds. Det pleier å få meg til å sovne,om jeg legger meg på den i senga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar