tirsdag 28. september 2010

Måtte dette vare godt ut i neste måned

Klokken var 6.45 da mannen kom opp å vekket meg. Jeg sa i går kveld at han kunne prøve å vekke meg så jeg fikk sjekket ungene for lus før de kjørte ut. Det er litt tidkrevende å ha 5barn som sjekkes morgen og kveld, etter å fått med luse lapper fra skolen/barnehagen.
I dag tok det 1 time og 15min før alle kunne tusle avgårde. Phju... Hadde planer om å legge meg igjen,men hadde blitt så våken at det ikke var noe vits i å sove 1 time til.

Jeg pakket vesken å tusslet ut. I dag var den store strikke dagen igjen. Jeg koste meg,å hadde det så kjekt sammen med damene. Kjenner at jeg er litt stiv i nakke og rygg,men så lenge det holder seg unna hodet mitt så går det helt fint.

Kenneth kom å hentet meg på ettermiddagen,å da kjørte vi til City lade for jeg måtte kjøpe noe klær til en skoleforestilling,å fristen for å levere kostymene er i morgen. Snakk om å utsette ting da. Grøss,slik er ikke jeg egentlig da.
Mens jeg leita rundt på H&M kjente jeg at jeg kunne tenke meg å gå og se mer etter klær,både til meg og til ungene. Denne tanken har jeg ikke hatt de siste 9mnd,så det tar jeg som et godt tegn egentlig.

Turen gikk videre til Spar kjøp for å se etter sko til ungene. Det ble en bomtur. Ikke fant vi sko og butikken var gjort om,å jeg ble helt satt ut av spill. Jeg greide ikke å finne noe som helst der inne. Greide ikke å se om det var et systen på hvor jeg skulle gå for å komme meg igjennom butikken. Jeg kan ikke fordra forandringer av butikker som jeg er kjent i. Grrrr.....

Jeg er så fornøyd om dagen,å jeg håper virkelig at det fortsetter slik til langt ut i neste måned i allefall. Ja både formen min og at sola skinner like godt fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar