onsdag 1. september 2010

Kjapp oppsummering av august

Orker ikke å skrive om alle vondtene,men skal notere ned hvor mange dager jeg følte meg i ok form i denne måneden.
Man glemmer så lett,å etter å ha lest igjennom hva jeg selv har skrevet så ser jeg jo at formen er skral.Samtidlig er det så mange dager man sover bort at man sitter igjen med en følelse av å fungert bra alikevel. Det er de dagene man er våken med smerter som man husker,sovedagene har jo bare forsvunnet ut av livet mitt,så de husker jeg jo ikke. Alikevel greier jeg å nyte de små øyeblikkene.

Uke 1:  2 dager ok
Uke 2:  3 dager ok
Uke 3:  0 dager ok
Uke 4:  1,5 dag ok

Det er ganske merkelig for jeg sitter igjen med en følelse av å hatt en fin måned med litt fremgang.
 Jeg har vel blitt flink til å sette pris på de små øyeblikkene tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar