tirsdag 21. september 2010

Jeg stråler omkapp med sola

Jeg var lys våken 1 time før klokka skulle ringe. Å jeg var i stor form. Å det passet jo bra ettersom det var tid for strikketreff igjen.  I dag var vi hele 12 stykker som skravlet,strikket,heklet,spiste og lo. Man kan jo ikke annet enn å nyte en slik dag. Sola skinte fra morgen av å alt var bare så herlig.

Med regnet i ettermiddag kom også hodepinen. Det er tydelig at noe sitter i skuldrene/nakken igjen. Det gjør vannvittig vondt,å mannen har prøvd med massasje for å lette på trykket mitt i kveld. Det blir "bra " så lenge han masserer,men så fort han slutter så stopper bedringen opp igjen. Ikke hjelper det med smertestillende heller.

Vi fikk kaffebesøk i dag også.Svigers var her en liten stund. Svigermor så at formen begynte å bli litt så som så. Det er alltid koselig med besøk,men de som kjenner meg godt ser fort hvordan formen min er,å da er det greit at de tar hensyn å takker for seg også;-)

Tussler i seng,å håper på at HELE morgen dagen blir knall fin i høstværet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar