torsdag 30. september 2010

Det varmer et morshjerte å bli vekket med frokost

Sukk,det er deilig å se at ungene er så glade for å ha mammaen sin så frisk igjen. Det har nok vært ille til tider for dem når jeg har hatt det som verst.
Det var godt å se at de ønsket å glede meg i dag tidlig. Jeg ble nemlig vekket av 7 og 9 åringen med frokost på senga. Også midt i uka da. Jeg pleier jo å få frokost på senga kun når det er morsdag eller bursdag.

Var rimelig mørbanka i dag tidlig,å jeg hadde ikke så lyst til å treffe strikkedamene i dag. Orket rett og slett ikke å farte byen rundt med bussen. Heldigvis så fikk jeg skyss da,så jeg kom meg ut,isteden for å dyrke min egen elendighet. Det er så supert å ha slike venner som drar deg med både hit og dit.

Dagen ble da riktig så koselig den,men kjente det i ankler og knær at det ikke var helt som det skulle. Skuldre og nakken har også vært kranglete i dag, å jeg kjenner at nå må jeg snart komme meg til en fysioterapaut igjen.

Ringte på et par stykker i dag, å det ser ut som det blir iallfall 1mnd ventetid. Så da får jeg bare fortsette å få mannen til å gjøre det beste han kan med massasje sin så lenge.

Det er nok ikke lenge før jeg tar kveld for nå dundrer det godt i hode ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar