mandag 27. september 2010

Har jeg drømt i dag eller?

Kenneth vekket meg kl. 7.15 ettersom jeg hadde lyst til å bli med å levere de 2 minste i barnehagen i dag. Jeg jobber i samme barnehage selv,så jeg tenkte å slå av en prat med store og små der i dag.

Det var helt greit å stå opp,men Kenneth hadde gjort alt av morgenstell på hele hurven. Så det eneste jeg trengte å tenke på var meg selv. Vi greide ikke helt å holde tidsskjemaet som var satt. Jeg sliter nemlig med å se hvor lang tid jeg kommer til å bruke på hver ting. Så jeg kjørte hele tidsplanen i vasken,men pytt sann.

Først hadde vi avlevering på skolen,å så ble det barnehagen neste. Jeg følte meg i storform,å det var både rart,deilig og skremmende å kjenne at jeg var i så fin form.

Satt på avdelinga til eldstemann mens han spiste frokost,å jeg koste meg der jeg satt å små pratet med barn,personalet og foreldre. Dette var en herlig start på dagen ja.

Tusslet en liten tur over på min avdeling,å jeg kjente at jeg koste meg like mye der,men etter 1 time i barnehagen måtte jeg trekke meg ut på pauserommet for å få litt ro i ørene. De begynte å pulsere,kjentes ut som trommhinna dunket og kom til å sprenges når som helst.

Etter 30min prøvde jeg å gå tilbake til avd,men ombestemte meg i døra,å satt bare på pauserommet resten av dagen. Jeg fikk med meg alle pausene i dag,å det var koselig å skravle med gjengen igjen.

Da klokka var 13.45 hentet jeg eldstemann å vi gikk hjem. Vi hadde en kjempe fin tur i herlig høstvær. Minstefrøkena måtte bli i barnehagen noen timer til ettersom jeg ikke hadde noen vogn med til henne. Jeg kunne jo ikke drømme om at jeg skulle holde ut så lenge i barnehagen i dag.

Jeg var litt sliten når jeg kom hjem,men ikke verre enn at jeg fikk både støvsugd,vasket gulv og lagd middag,men da var jeg så godt som kaputt etterpå.

Kvelden ble avsluttet med en foreldresamtale på ungdomsskolen,å deretter rett i sofaen med litt strikking.

Jeg skjønner ikke at jeg har greid så mye i dag.Det føles som en drøm Jeg føler at jeg har bidratt mye i hverdagen i dag ja. Måtte det komme mange slike dager fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar