søndag 20. februar 2011

Familiedager i solskinn

                             
                                                    Går det bra med deg mamma???

Du verden det er verd litt slit og strev både i forkant og i etterkant av en herlig dag i sola med familien.
Vi pakket sekken å tusslett noen meter bort fra hytta,å tennte bål. Det var bare så hyggelig å komme seg ut litt.



Var jo sliten før jeg kom meg ut jeg da,men det er jo ikke noe nytt. Prøvde å nyte synet av familien min,det deilige været og småfuglene som fløy forbi oss. Vi kjente at sola varmet oss i fjeset,å snart er det ikke lenge før den smelter snøen,å kommer med våren. Du og du som jeg gleder meg,da skal alt bli så mye lettere. Da har jeg store planer om å komme meg mer utenfor både på hytta og her hjemme.



Etter grillinga måtte jeg inn å sove litt. Etter et par timer i senga var jeg klar for kveldskos med taco og snavvel. Du verden så deilig at man kan kose seg over så små ting.



I dag har jeg vært helt mørbanka,å har mye smerter i kroppen. Spesielt i ankler,knær,håndledd og albuer. Null strikking i dag med andre ord;-)

Så lenge jeg ikke har hodepine,å smerter bak øynene går det sån høvelig bra. Jeg får jo ikke noe mer vondt om det er liv og røre rundt meg så lenge det er i kroppen. Men når hode verker og ørene sprenges,ja,da må det være stille rundt meg,å det er da jeg må finne senga. Da strekker ikke sofaen til lengre.

1 kommentar:

  1. Så koselig å se at du har kunnet nyte familietid i helga, det var jo så fint vær på lørdag! :)

    SvarSlett