søndag 13. februar 2011

Da er helga over for denne gang

å jeg må vel si meg fornøyd. HERLIG!!!!

På lørdagen hadde Aurora ishockey cup,med 4kamper. Jeg greide å bli med på den første kampen kl.12
Det var første gangen jeg så dattera mi i den nye hobbyen hun startet på i høst. Det har vært tunge dager hvor jeg gang på gang bare måtte si: "pappa må bli me dæ i dag Aurora,æ e så sliten sjø"
Det har vært sårt for Aurora også i vinter,at hun ikke har fått vist frem det hun har lært på treningen. Det har liksom ikke blitt det samma å fortelle hva de gjorde til enhver tid.


Det var ikke noe for meg å være i ishallen,mye høy lyd på et lite område. Vi satt på tribunen,å det var så høyt opp enda vi satte oss nederst. Jeg ble svimmel og uvel av å sitte der.
Hvert andre minutt var det en pipelyd(bilhorn) som gav tegn til spillerne at de skulle skifte spillere. Jeg trodde jeg skulle bli GAL. Det skrall i ørene,å de bulte utover. Jeg ville bare hjem...



Kenneth kjørte oss hjem,mens han var den eneste som ble igjen i ishallen å støttet frøkena. Hun skjønte at jeg måtte hjem,men takket meg for at jeg så en kamp iallfall da. Hun var rask med å vise frem diplom og pokal når hun kom hjem på ettermiddagen.

Søstra mi,å eldstemann hennes kom en tur på besøk,å vi koste oss med taco og litt rødvin og snop. Det var veldig koselig da.

I dag sto jeg opp 8.30 å det var ikke lagt opp til noen morsdagsfeiring egentlig. Vi spiste nå litt frokost sånn delvis sammen,å jeg fikk ROSER. De lukter så deilig,



Ellers i dag så har ungene vært ute en tur,mens Kenneth har snekret litt hyller til meg. Så nå er jeg på god vei til å få meg sykrok. Det er riktignok på soverommet,men det skal gå bra ja. Det blir sååå fint for meg å ha en plass hvor kan sette meg ned å pussle litt. Sparer jo så mye energi på å la vær å gå opp og ned trappa med alt utstyret. Det beste er at jeg bare kan la alt stå når jeg vil ha en pause. Nå må jeg jo rydde unna alt for ungene hver gang. Nei det her skal bli mer lettvint ja.

I kveld var vi en liten tur til mamma å drakk kaffe og spiste deilig gulerotkake som søstra mi hadde bakt. I morgen er planen at jeg skal opp tidlig. Vetle burde vært innom tannlegen,å det ser ut til å passe i morgen når Kenneth begynner litt seinere.

Jeg har hatt mye vondt i hodet i det siste,å en del smerter i ankler,knær og albuer. Har også fått tilbake smerten i hælene,skal tro om det er fordi at det er å kaldt igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar