onsdag 23. februar 2011

Der fikk du som fortjent...erdet noe som heter

jeg er ikke helt enig i det da,men jeg fikk som forventet iallfall.
Det er jo en grunn til at jeg ikke skal hente ungene alene i barnehagen liksom,men må man så må man. Å det var jo utrolig hyggelig da.

Jeg våknet i dag tidlig med at jeg ikke kom meg utav senga. Det kjentes som om kroppen var festet til en hell haug med lodd,som gjorde det umulig å røre på seg. Jeg brukte vel en times tid før jeg fikk kontakt med kroppen. Det er så slitsomt når hjernen ikke er på nett med kroppen. Alle signalene stopper opp,så blir jeg bare liggende der da,samma hvor lyst jeg har til å reise meg.

Det ble en sofa sittende/liggende dag i dag,med litt surfing på nettet og et par runder med strikking.

Ikke hadde jeg krefter til å lage middag heller,å når resten av familien kom hjem gikk jeg å la meg. Fikk sovet noen timer,å sto opp rett før de minste skulle ta kveld.

Jeg har nok engang fått betennelse i kroppen,å det er ekstremt vondt. Blir nok tidlig kveld i dag,for å lade opp mest mulig til foreldrekafe på avdelinga til Selma i morgen.

Jeg har styrt unna alle aktivitetene på barnehagen,pga at det tapper meg så mye. Men nå syns jeg hodet henger med mer enn før,å da har jeg lyst til å prøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar