fredag 10. desember 2010

Surre hue sier du,... men jeg gjør så godt jeg kan

Jeg fikk jo en stabbel med papirer fra St.Olav om timen jeg skal på nå i desember og i januar. Jeg har fyllt ut spørreskjemaet om hvordan ståa er akkurat nå,å det siste året og den siste uka. Phju....det var litt av en jobb det,til et hode som går i surr etter bare 5-10min med lesing/skriving.

I den konvolutten lå det også 3 blodprøve skjemaer med beskjed om at jeg måtte ta blodprøvene før jeg kom på time. De skulle tas fastene.
 Å bare det å ta ting fastene blir jeg groggy av. Jeg som må ha mat med det samma jeg står opp,iallfall en kopp te må jeg ha. Å gjerne en sjokkoladebit for å få opp blodsukkeret.
Sukk,.... når skulle jeg få til det der da?
Dagene har gått,men i dag sto jeg opp kl. 10,å følte meg forbausende bra. Å kledde på meg,å ringte legekontoret for å forsikre meg om at labben var åpen på fredager,å om jeg kunne komme en tur. Joda,det kunne jeg,men jeg burde være der før 11, ellers så åpnet de ikke igjen før 12.30

Fortalte at da måtte jeg heller ta det en annen dag for bussen bruker mer enn 30min bort til dere. Hun hørte vel skuffelsen min,for hun ba meg om å komme før 11.30,så skulle det ordne seg.

Å jeg kom 11.15,glad og fornøyd,litt susete i hodet ettersom jeg hadde startet litt hart på morras kvisten uten mat og drikke og i et tempo jeg helst ikke skulle hatt.

Så ser jeg på blodprøveskjemaet at jeg skal ta prøvene fastene MELLOM  KL.8-9 Grrrrr.....er det så nøye med klokkeslettet da? Ja,desverre så var den ene prøven det,resten gikk det greit med,men det var en prøve som skulle tas mellom kl. 8 og 9. Ikke spør meg om hvorfor det skulle være så nøye.

Så da fikk jeg en klapp på skuldra med beskjed om å komme tilbake på mandag mellom 8-9:-(

Resten av dagen blir jeg vel i senga å pleier kroppen. Noen nissemasrsj på SFO ser jeg ikke for meg at jeg greier akkurat nå nei. Får hele lade opp batteriet,så vi får en strålende helg tenker jeg. En tur på badeland hadde vært noe det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar