mandag 20. desember 2010

34 timer i senga er tussig det

Etter at jeg skrev sist,satt jeg oppe til midnatt,å når jeg da tok kveld,tok det altså 34 timer å få meg ut av senga, å i en sittende stilling her på stua.
Det er helt forferdelig når denne søvn greia slår til. Heldigvis har jeg stortsett sovet igjennom alle de timene. Å det er en fordel,så jeg slipper å ligge der å tenke så mye.

Det passer litt dårlig rett før selveste julekvelden å bli så slått ut ja. Så nå må jeg spare på det jeg kan,så jeg kommer meg igjennom julaften.

Jeg hadde planer om å få til å treffe strikkedamene i morgen,men slik det ser ut nå,så må jeg nok bare glemme det.
 Ikke kom jeg meg på julefrokosten til 9 åringen heller i dag. Å det var en gedigen nedtur det. Jeg gikk ned på stua kl.7,for å se an formen,men etter 15min lå jeg på sofaen igjen,å etter 45min liggende i mørket på sofaen var det bare å gå opp igjen.
Stakkars ungene måtte lage seg mat i mørket,for jeg tålte ikke det sterke lyset på stua. Å da lå jeg med øynene lukket og hånden over øynene. Det var enda godt at Kenneth hadde mulighet til å bli med på julefrokosten,for det hadde vært helt tragisk om ingen hadde blitt med ham.

Etter noen timer i senga,så har jeg karret meg opp igjen. Så nå sitter jeg her i morgenkåpa,skitten og fæl etter all den svettinga når jeg sover. Alle lysene er slått av,å lyset på pc er skrudd ned til det laveste,så jeg skal greie å åpne øynene. Skulle hatt solbriller i dag,men orker ikke å lete etter dem nå.

Alle lyder skjærer seg inn i øret,å gjør at øret buler utover liksom. Kjennes ut som det skal sprenges når som helst.

Jeg har heldigvis ikke noen smerter da,å det r jo topp. Nå håper jeg på en stigende form,for jeg skulle vært med Mathias til byen en dag å kjøpt finbukse til jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar