lørdag 18. desember 2010

Etter en slow motion dag,kommer en smerte dag

Ja,det slår aldri feil altså. Så i dag var det en typisk smerte dag. Kjente det alerede i natt at det var noe på gang. Det blir slike intense smerter som går som noen ilinger i kroppen.

Jeg ble liggende våken 1 times tid før kroppen lystret min beskjed om å komme seg ut av senga. Å da var anklene ømme,knærne greide ikke å holde beinene på plass. Så jeg følte at jeg skulle knekke sammen. Det blir sånn svikt i beina når jeg går. Å jeg ser jo helt rar ut her jeg går.

7åringen skulle på juletrefest på ishockeyen i dag,men jeg holdt meg hjemme ettersom jeg skulle ha ungene i kveld når mannen skulle ut på byn. Det har han virkelig fortjent,for det er ikke bare,bare å være gift med ei syk kone og 5 barn i huset. Han har gjort en strålende innsats,å jeg setter så stor pris på han.

Har hatt mange hvilepauser i dag,for det merkes godt at ungene er hjemme i helgene. Det blir litt mer støy og aktivitet i stua da ja. Barnehage og skole/sfo er gull verd. Å jeg ser med skrekk og gru på den lange juleferien.

Normalt så gjør jo en juleferie med familien godt for folk,men det blir ikke det denne gangen heller for meg. Gleder meg til en jul,der batteriet mitt funker normalt,så jeg også kan bli full ladet i juleferien.

Nå skal jeg se om jeg får kost meg litt med noe strikking. Ha en strålende lørdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar